Apricity

The warmth of the Sun in winter.

Blinded by Your Grace, Pt. 2-Stormzy

Music Video
Song Lyrics

[Intro: Stormzy]

I'm blinded by your grace

光のようなあなたに

I'm blinded by your grace, by your grace

あなたの輝くその眩しさ、眩しさに

I'm blinded by your grace

光のようなあなたに

I'm blinded by your

私はあなたの…

[Chorus: Stormzy & MNEK]

Lord, I've been broken

神様、私は暗闇の中にいました

Although I'm not worthy

私のような人間でさえも

You fixed me, now I'm blinded

あなたは寄り添ってくれた、そして今

By your grace, you came and saved me

あなたの輝きは眩しく、私に力を授けてくれた

 

[Verse 1: Stormzy]

One time for the Lord

偉大なる神様に

And one time for the cause

そしてこの思いに

And one round of applause, one time for Fraser T Smith on the chords

みんなの拍手に、この曲を作ってくれたFraser T Smithにも

I feel we got one, I stay prayed up then I get the job done

全てに力を感じる、自らの使命を全うするため祈り続けるんだ

Yeah, I'm Abigail's yout, but I'm God's son

俺は母に育てられた、そして神様の子でもある

But I'm up now, look at what God's done

大きくなって、与えられたものに気が付いた

Now I real talk, look at what God did

本当なんだ、これは神様が与えてくれた

On the main stage runnin' 'round topless

メインステージをトップレスで駆け回り

I phone Flipz then I tell him that he got this

友に電話してお前にもこの力があると伝える

This is God's plan, they can never stop this

これは神様がくれたもの、誰にも止められない

Like... wait right there, could you stop my verse?

そうだな...俺の歌をとめられないだろ?

You saved this kid and I'm not your first

神様は救ってくださった、俺が最初じゃない

It's not by blood and it's not by birth

どの家に、どこで生まれたかなんて関係ない

But oh my God, what a God I serve

それが俺たちの神様なんだ

[Chorus: Stormzy & MNEK]

Lord, I've been broken

神様、私は暗闇の中にいました

Although I'm not worthy

私のような人間でさえも

You fixed me, I'm blinded

あなたは寄り添ってくれた

By your grace, you came and saved me

あなたの輝きは眩しく、私に力を授けてくれた

 

[Verse 2: MNEK]

I said a prayer this morning

今朝お祈りをしたんだ

I prayed I would find a way

今日を無事に過ごせますようにって

To another day, I was so afraid

毎日生きていくのがすごく怖かった

Till you came and saved, you came and saved me

あなたと出会えた、だから私は変われたんだ

And the rain was pouring, 'cause the sun faded away

太陽は消え去って、雨に打ちひしがれた

Now I'm in a better place, no longer afraid

でも今は前よりも強くなった、もう恐れない

Blinded by your grace, you came and saved me, yeah

あなたの輝きは眩しく、私に力を授けてくれた

I said a prayer this morning, I prayed I would find a way

今朝お祈りをしたんだ、今日を無事に過ごせますようにって

To another day, I was so afraid

毎日生きていくのがすごく怖かった

Till you came and saved, you came and saved me

あなたと出会えた、だから私は変われたんだ

And the rain was pouring, 'cause the sun faded away

太陽は消え去って、雨に打ちひしがれた

Now I'm in a better place, no longer afraid

でも今は前よりも強くなった、もう恐れない

Blinded by your grace, you came and saved me, yeah

あなたの輝きは眩しく、私に力を授けてくれた

 

[Chorus: Stormzy & MNEK]

Lord, I've been broken

神様、私は暗闇の中にいました

Although I'm not worthy

私のような人間でさえも

You fixed me, I'm blinded

あなたは寄り添ってくれた

By your grace, you came and saved me

あなたの輝きは眩しく、私に力を授けてくれた

ひとこと

“あなたがたを耐えられないような試練に遭わせることはなさらず、試練と共に、それに耐えられるよう、逃げる道をも備えていてくださいます。”

[Ⅰコリント10章13節]

聖書の中の好きな言葉です。神様はどんな時も私たちを見守って下さり、困難にぶつかった時はそっと助けてくれます。クリスマスですね、みなさんが素敵な1日を過ごせますように。